Tema: Re: kokiu langu ieskote ir kada? ar vezti dar shiltesnius langus?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-03-04 10:35:32
As uzdaviau paprasta klausima - kaip jusu siulomi langai itakos stiklu rasojima, angokrasciu pelyjima. O jus man apie koeficientus uz kuriuos siulote susimoketi. Man ne koeficientai reikalingi, o langas, kurio stiklai nerasotu ir nepelytu angokrasciai. Jeigu kalbate apie firmos varda ir garantijas tai nurodykite firma, kuri tai garantuoja savo pinigais. Tada vietoj langu su 4-16-4-16-4, kuriu pacio reklamuojama firma negali pagaminti, pirksiu pigesnius remus su 4-12-4-12-4 paketu.