Tema: Re: kokiu langu ieskote ir kada? ar vezti dar shiltesnius langus?
Autorius: alfasz
Data: 2009-03-04 09:45:21
Ir sutaupysi max 0.1-0.2 silumos palyginti su 4-12-4-12-4.

Manau neverta permoketi uz "labai silta" stiklo paketa, kai namas statomas
ar renovuojamas ne kaip pasyvus :)

Pinigu svaistymas arba mada cia - pas mane labai siltas stiklo paketas.. :)

Siaip daug kur kartojaus ir kartoju: ne kamerose esme o remo plotyje :)

Tai jei jau desit stiklo paketa  4-16-4-16-4, tai tada ir rinkite profili
labai silta, kurio plotis 90mm, ar daugiau :)