Tema: Re: statybos leidimas bei savadas
Autorius: Donatas
Data: 2010-04-08 17:20:47
ir dar gali kaina reali jei projektuojiesi pas ta pati arch. jis nustato
kaina pvz 7-10kLt tada pusiau ikalkuliuoja ir derinima. Bet jei imi koki
kartotini ir prasai suderinti ...tai iki 1000Lt nesiims, nes ten kiek
paziurejau tikrai nera "tik parasu surinkimas" ir komunikacijos,
ivaziavimas... o jei reikia vaikscioti i savivaldybe kelis kartus tai
nedirbs uz tiek.

Donatas