Tema: Re: statybos leidimas bei savadas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-04-08 08:15:50
> Sveiki,
> Rosiuosi statyti nama, vienas veikejas siulosi uz 1k lt per~menesi
> sutvarkyti leidima + savada. Cia normali stafke, ar galima pigiau
> prasisukti?
> Vilniaus raj.
>
> aciu

Ar tas veikejas dirba savivaldybeje? As, savo laiku palikau Vilniaus rajono
savivaldybeje ir isvaziavau atostogauti. Po 2 menesiu emiau klobinti -
pasirodo toliau prasymo registracijos nebuvo daugiau padaryta. Gavus savada
pasigesta elektros ir vandens salygu. Savivaldybes parazitas, kuris daugiau
kaip 2 menesius man rase savada, kiaules akytemis paklause ar as prasiau
salygu nors prasyme aiskiai buvo irasyta 30kW elektros ir 10m3 vandens
poreikis. Tuomet pazadejo sutvarkyti per savaite. Takart patikejau. Kadangi
gyvenau prie pat savivaldybes tai sekancia diena nuejau pas zmogu, kuris
israsineja paraiskas elektrai ir pasiteiravau. Pasirodo niekas ne nebande tu
salygu prasyti...