Tema: Re: statybos leidimas bei savadas
Autorius: Lokys
Data: 2010-04-07 20:57:17
jei man butu buvus galimybe uz 1000 lt susitvarkyti popierius per menesi tai
net neabejociau ir susimokeciau.  Tas 20 dienu gali nusikelti ir i pusantro
menesio o kur dar statybos leidimas. Kauno raj savivalybej komisijos kas
savaite buna, kiekviena antradieni kiek pamenu, konsultacijos tik
treciadieniais. Nama pridavinesiu irgi tikrai ne pats, jei jau cia kaip
skaiciau per puse metu neskubant galima susitvarkyti tai ...... geriau 2000
ir rami galva, jei statais sau ir zinai kokie str reikalavimai,
elektrotechnikos reikalavimai, priesgaisrines saugos reikalavimai tai
kazkaip buti eilini karta teniso kamuoliuku nesinori. Mes kai keitem
paskirti is zemes ukio i namu valda, tai 3 metus uztruko, nes buvo tokiu
atveju kad apskrities virsininko isakyme buvo klaida, o kad ta isakyma gauti
apskrity uztruko du men, tai savivaldybej saltu veidu atejo ir pasake kad
padaryta klaida, ir reikes vel laukti du men kol istaisys ta klaida (aisku
susitvarkem kitokiais budais), kaip sakant jiem pofik kad cia ju kalte ir
kad jie turetu imtis iniciatyvos. Ir as nesuprantu tu zmoniu kurie sako
neduokit kysio savivaldybems. Kol nepakeis biurokratinio aparato ir
nesupaprastins visos tvarkos kas susije su projektais ir su zemem su mielu
noru duosiu kad tik negadinti nervu ir kad greiciau dokumentai prasisuktu.