Tema: Re: statybos leidimas bei savadas
Autorius: Donatas
Data: 2010-04-08 17:16:39
Ar as kazko nesupratau , bet man Siauliuose derinimas kainavo 2000Lt, ir tai
laikau, kad nera daug. Savada issiemiau pats (parasai prasyma ir isduoda), o
vat derinti (priristi prie sklypo) tai paciam gal ir imanoma - jei nera
jokiu problemu . Man vietoj 1 men. derino 3 men. architektas tikrai
nemiegojo, tiesiog islysdavo ivairios problemos: ivaziavimo projetavimo
sutartis su savivadybe, gaisro gesinimo telkinys, dar kazkokios kopijos,
klaidele projekte ir t.t. keitesi nuo nauju derinimo tvarka.
Dabar nuo kovo is vis... nesuderinus is kart, eini rinkti visus parasus is
naujo ir gali uzkliuti tai kas pirma karta neuzkliuvo, ir tada vel lauki
savaite... tai tie 2kLt tikrai buvo atidirbti . Tai cia uz kelis simtus ...
net nezinau , negi tiek atpigo?

Miestas kaip rasiau Siauliai.Minejo, kad rajone truputi paprasciau.

Donatas