Tema: Re: PVC grindu danga + /- ?
Autorius: VRS
Data: 2010-03-30 09:38:02
[ Nu negi taip sunku isigyt sliures?]
Tai kad negaliu pakest sliuriu ! :)

 [ba ir siaip geriau basom po  pieva vaiksciot nei po namus ]
taip ir darau, tik ka tu man siulai pavaiksciojus po pieva basom  ir iejus i
virtuve pult ieskot sliuriu, nu neaa man taip netinka...

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4983 (20100329) __________

http://www.eset.com