Tema: Re: PVC grindu danga + /- ?
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-03-29 20:31:07
Nu negi taip sunku isigyt sliures?
Be to, jau palei 10 metu gyvenu virtuvej su plytelem, tai duzo gal 1
karta. Plyteliu kaip ir neisdauze niekas. Virtuve kartu su kambariu
vienoj erdvej, tai kai vaikai isisiauteja, tai ten per tas plyteles juda
byra/sliauzia, krenta kas tik papuola. Plyteles pigiausios is SSS. Taip
kad nereikia cia varyt.....
Kaip kazkas teisingai pastebejo, kada salta, tai plyteles sildomos, o
kitu laiku basom ner ko vaiksciot..... :) ba ir siaip geriau basom po
pieva vaiksciot nei po namus.

--
MaRiUs

Kaunas