Tema: Re: PVC grindu danga + /- ?
Autorius: VRS
Data: 2010-03-29 16:03:08
tai kad isizeisti nera ko, kiek zmoniu tiek skoniu :) o kas idomiausia visai
neseniai ir as buvau panasios nuomones,  bet tai ka pamaciau parodoj man
patiko ir pakeite nuomone. PVC danga renkuosi, nes nenoriu virtuvej saltu
grindu, kas butu su plytelem, ok ziema grindys sildomas, o ka daryt vasara ?
Dar yra variantas kamstis, bet kad man nepatinka tas jo standartinis kamscio
vaizdas, o gal velgi pamacius kazka grazaus ir nestandartisko nuomone
pasikeistu, tik kol kas neteko rasti.. o gal dar yra variantu ?

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4982 (20100329) __________

http://www.eset.com