Tema: Re: PVC grindu danga + /- ?
Autorius: nelygis
Data: 2010-03-30 09:15:05
na kaip jau minejau, kiek zmoniu, tiek nuomoniu. Pries tai turetam bute
virtuvej buvo plyteles ir dabar plyteles. Kitokios grindu medziagos nelabai
ten isivaizuoju nei estetikos nei praktiskumo prasme (taskosi vanduo,
riebalai, krenta daiktai ir t.t. ) Kas atsitiks jei ant marmoleumo nukris
nukris burokas arba 10 minuciu pabus raudono vyno deme ? :)