Tema: Re: termo davikliai kambaryje
Autorius: linas
Data: 2010-03-26 19:23:21
bet gaunasi 60lt i kiekviena kambari, pas mane butu apie 10kambariu kuriuos
as noriu reguliuoti tai jau susidaro. o cia bus kazkur patogioje vietoje
padarytas displejus su klaviatura kuriame rodys visu kambariu temperaturas,
bus galima kiekvienai nustatyti norimas, tiek diena tiek naakti, visus
kambarius vienu metu pakelti sumazinti ir t.t. cia jau kiek fatazija
leidzia, nes pats kuri programa ka nori ta sumastai :) beto kontroleriui
dalys man nieko nekainuos, gal kazkiek reikes kolegai kuris realizuos zemam
lygmeny visa sistema