Tema: Re: termo davikliai kambaryje
Autorius: linas
Data: 2010-03-26 13:00:02
PID as neivaldes, cia jau mano kolega man gelbsti. Sitos sistemos problema
as manau yra del inetriskumo, oras atsals, daviklis suveiks, o grindys kol
isils tai bus laiko tarpas didelis. bet kadangi cia stoves procesorius,
galia uzprogramuoti kad jis vis kas kiek laiko atidarytu voztuva ir
susildytu grindis, zodziu dabar yra tik kruva minciu, bei reikia susimesti
laidus kol dar neistinkuotos sienos, o kaip bus ar igivendinsiu viska cia
parodys ateitis