Tema: Re: termo davikliai kambaryje
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-03-26 18:07:41
Na, mano nuomone nestatant superduper davikliu ir valdikliu - sistemoje
su grindiniu sildymu pilnai uztenka vienos PID pavaros (lauko
temp>grindu paduodama temp. ir kruvos ON-OFF termopavaru valdomu
lokaliai kiekviename kambaryje paprastu kambario termostatu. kita
vertus, norint paissidirbinet su elektronika - galima pasistatyt kokias
0-10 v moduliacines pavareles ant kolektoriaus ir omis reguliuot pagal
termovarzas, bet tam reikia kokio zupadupa valdiklio kuris palaikytu PVZ
20 PID funkciju realtaime beigi tiek pat analoginiu iejimu ir isejimu
turetu :))) zodziu jamam koki Siemens S7 ir pirmyn..... :)

--
MaRiUs
Kaunas