Tema: Re: Vilniuje - Spintele tualetui?
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-03-26 15:15:01
Siuo metu tulikas is triju sienu apkonstruotas ~13cm plocio lentinelem is visko kas papuole po ranka ir prikrautos jos daug visokio meslo, uz sikano, kur veisiasi bile zino kas irgi prikrauta meslo.. Reikia ne man, todel nesigilinu i smulkmenas, pakabinti spintele virs bako iki lubu, kuri neuzima daugiau vietos nei bakas butu labai idealus variantas.
Pastebejimas, kad kai yra spintele, tendencija deti slamsta salia mazeja :)

www.videocut.lt - Pigus video montažas!