Tema: Re: Vilniuje - Spintele tualetui?
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-26 09:51:58

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> parašė naujienų
news:hogkqp$ape$1@trimpas.omnitel.net...
> Kur siulytumet Vilnius ziureti spintele kuri butu pritaikyta standartiniam
> daugiabucio tualetui? Klausimas pagristas logika, kad turetu gamint
> spinteles tiptop pritaikytas dazniausiai sutinkamiem sovietiniu
> daugabuciuciu sikinyku patalpai virs unitazo. Kalbu ne apie spec uzsakyma.
> Jeigu tokiu nera, kur siaip vykes tokiu kazkokiu pigiu spinteliu
> pasirinkimas, kad neklaidziot po visas krautuves paeiliui..

O man tai visada kildavo klausimas: nxj ten padaryta ta spintute, kai ir
taip nera kur apsisuka tame wc. Gerai jei ta spintute nera gili, bet gi yra
ir tokiu variantu,jog jos yra irengtos taip,kad  sunku net patekt ant
tupyklos ,o  aukstesniam zmogui  net reikia issirangyti kaip cirko
akrobatui.
Dazname sovietiniame name, sikanas su vonia yra yrengti salia kokiu nors
koridoriniu spinteliu ir tose spintelese galima laikyti visa tai ,ka
planuojama laikyti tose spintutese wc ar vonioje.