Tema: Re: Vilniuje - Spintele tualetui?
Autorius: bzik
Data: 2010-03-26 11:57:25
turiu 2 pvz. is tarybiniu laiku. 1 ir 3 kambariu butai be tamsiu kambariuku. 3k. bute statant buvo irengta maza antersole. Abiejuose butuose prie iejimo buvo dvidures spintos is plokstes. Viskas. Abiem atvejais jokiu nisu ar vietos spintelems, nes koridoriai mazi. Pastatyt nebent viena spinta ar kabykla drabuziams, kokia batu spintele