Tema: Re: LIEBHERR saldytuvu patikimumas
Autorius: Ginthus
Data: 2010-03-24 07:12:27
nesutinku. paprasciausiai kaip ir kiti gamintojai atsigreze i placiasias mases ir eme gaminti "prieinama" produkcija. nebetie laikai, kad gamintu 50 metu negendanti daikta. zinoma galima rasti ir tikrai kokybisku gaminiu, tik pikta ant musu prekybininku, kad importina tik pigiausia slamsta, o kainas uzmeta kaip uz kosmines technologijas.