Tema: Re: LIEBHERR šaldytuvų patikimumas
Autorius: Baubas
Data: 2010-03-23 19:31:01
Liebherr toki populiarus pasidare, nes pradejo siulyti ikandama kaina. O
kaina ikandama pasidare todel kad pigiuosiuose modeliuose is liebherio yra
tik etikete. Gaminami jie visokiose rumunijose ar bulgarijose. Taip kad ir
kokybe atitinkama.
 Cia pansiai kaip su kokiu electroluxu ar boshu. Kol gamino svedijoj ar
vokietijoj - buvo daiktai veikinatys po 10 ir daugiau metu. Dabar gi tai
eilinis slamstas.