Tema: Re: LIEBHERR šaldytuvų patikimumas
Autorius: SMart
Data: 2010-03-23 16:17:18
Maniškis ekstremaliom sąlygom jau du metai be problemų... Sukištas į
nišą po 1cm iš šonų laisvės ir dar saulės tiesioginės sočiai gauna ....
Nežinau ar čia man vaidenasi, bet produktai ten praktiškai "negenda"
tai koks pienas, tai grietinė +3 paras nuo galionimo laiko kampe
pasislėpęs prastovi, paragauji - nesugedęs ....

M.