Tema: Re: fasado siltinimas ekovata
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-02-02 10:23:52
> jei kam bus įdomu apie termosnaige, kreipkitės
> praėjau visus kelius ten su jais.
> galiu labai daug apsviesti, pradedant produkto nupirkimu, baigiant meistru
> prirodymu :)

Dideliu vilciu ir nededu. Firma, matyt, keli zmones. Siltina poliuretanu
todel klientu kiekiu pasigirti negali. Kai atsitiktiniai uzsakymai, tuomet
atsargu neturi. Nuo sutarties pasirasymo iki gaminio atsiradimo objekte ko
gero butu apie menesi... Galiu pradeti su jais bendrauti pavasario
pabaigoje, o darbus atideti ir iki rudens,
Man idomiau butu atsiliepimai apie pacia klinkerine siena. Ar silta? Man
itarima kelia sumustinis is 10cm vatos mediniame karkase uzdengto
poliuretano plokste be ventiliuojamo tarpo. Dabar ju pusljapis yra
papildytas cinkuotais metaliniais profiliais. Termosnaiges plokste brangi -
120lt/m2 - bet tiems, kurie pasirinko klinkerini fasada tiek ir kainuotu.
Dar ir sutaupoma neirengiant pamato klinkeriui ir i kaina gauna 4cm
poliuretano apsiltinimo. Su klinkerio murijoimu, matyt, butu daugiau
problemu.