Tema: Re: fasado siltinimas ekovata
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-02-01 12:45:06
Zemiau esantys komentarai tvirtina priesingai. Gal rastu namas sujudejo?
Nors esu skaites kazkieno pastebejimus, kad ardant karkasiuka su ekovatos
uzpildu, lentutes teko lupti su lauztuvu. Dar idomu tai, kad Ekovila mini
jog uzpurksti storesniu kaip 5cm sluoksniu Lietuvoje nera techniniu
galimybiu.
Taip kad ir vel kol kas pasilieku prie abejoniu.

Ir dar kilo viena mintis - i karkasa pusti 10-30cm sluoksniais ir laistyti
vandeniu. Ar efektas butu tas pats kaip purksti slapiai. Tuomet gal dar ta
vandeni skiesti klijais ir taip pasigerinti sandaruma?