Tema: Re: fasado siltinimas ekovata
Autorius: Rimokas
Data: 2010-02-01 09:15:49
> Tuomet ekovata totalus sudas

  Panasu , kad sudinai kazkas padaryta ... Draugas siltino savo nama slapiu
budu , dar kokius 2 menesius buvo matyt ta vata , kol galutinai uzdejo
apdaila . Tai uzsidenge totaliai visi plysiai , makaronai aptraukti - jokiu
plysiu ten nebuvo . Pati ekovata tokia sustangrejusi , kaip koks porolonas ,
sakyciau , pasidarius . Toks tvirtokas stangrus pavirsius . Draugas
patenkintas tikrai , puikiai apsisilde savo sena nama ...