Tema: Re: fasado siltinimas ekovata
Autorius: bzik
Data: 2010-02-01 09:56:37
pas mane iki uzkalimo irgi pora savaiciu saulej dziuvo. Nevaiksciojau su liniuote ir specialiai nesikabinejau, tai nieks neuzkliuvo. Apdaila dare tikrai smulkmeniski vyrai. Manau butu pasake, jei butu pamate plysius. Karkasas susuktas pora menesiu dziuvo vasaros sauleje, tad atmetu plysiu del medienos traukimosi dziustant atsiradima.
Butu idomu pasiziuret kaip atrodo dabar, po 3m., bet nera vietos, kur paprastai ir lengvai issiimtu lenta (kazkada viena reikejo isimt, tai atgal nepaobliave neikisom)