Tema: ai siaip pamastymai
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-01-21 12:30:07
"pablas" <pablas112@gmail.com> wrote in message
news:4B57FD7C.8090304@gmail.com...
>  Diskusiju apie pasirinkima tarp plastiko ir medzio jau buvo devynios
> galybes. Prie sienu is klijuoto taso plastikas paprasciausiai
> netiks:

Subjektyvu
tiks, net pasakyciau kad swingline veka (plastikas)  yra langai grazesni uz
medinius (kaikuriu) gamintoju langus
o jei jie dazyti ir kaustyti aliumiuniu tai kur tas medzio grozis?
aka susidedi azuolo grindis ir nusidazai aliejiniais dazais :)

 nekoks vaizdelis bus. Jei nori tobuliausiu ir brangiausiu langu,
> rinkis triju stiklu paketus ir storesni medini profili (95-105 mm

brangiausi garantuotai

> berods).O aliuminio apdaila is lauko leistu neturet malonumo langus dazyt.
> Bet tai skonio reikalas. Gali vietoj trecio stiklo sudet papildomus 10 cm
> ant lubu - bus panasus efektas.

Suabejojauauaau
sedi prie lango ir shalta (13,5 kw grindinis sildymas)
nes pvz lango pav temperatura +7C  grindinis sildymas grindys + 24C jokio
konvektoriaus ir ka tos lubos?
shalta :)