Tema: Re: langai
Autorius: pablas
Data: 2010-01-21 09:08:45
  Diskusiju apie pasirinkima tarp plastiko ir medzio jau buvo devynios
galybes. Prie sienu is klijuoto taso plastikas paprasciausiai
netiks: nekoks vaizdelis bus. Jei nori tobuliausiu ir brangiausiu langu,
rinkis triju stiklu paketus ir storesni medini profili (95-105 mm
berods).O aliuminio apdaila is lauko leistu neturet malonumo langus
dazyt. Bet tai skonio reikalas. Gali vietoj trecio stiklo sudet
papildomus 10 cm ant lubu - bus panasus efektas.