Tema: Re: langai
Autorius: Mantas
Data: 2010-01-21 11:59:54
butent, kad langu daug,o sienos ir stogas apsiltinti bus kaip reikiant...

p.s. Stogas ,perdanga planuojama R=8.0 W/m2K (jei neiseis, tai min. kaip
sienos R=6.0 W/m2K)

gal kas gali nurodyt kas tokie tuos 3 stiklu ir su storesniu profiliu
langus daro? pasidomesiu kainom.
mediniai aisku, kad graziau, bet ir brangiau todel ir svarstau abu
variantus. kaip sako- ieskau man tinkamiausio kainos ir kokybes santykio :-)