Tema: Pasirinkimas gaminiu nera toks jau didelis kaip atrodo
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-01-21 12:06:20
Pasirinkimas gaminiu nera toks jau didelis kaip atrodo
Nudienos strategija nupirkti ta pati? daiGta kuo mazesne kaina

Tavo atveju #1 darbas yra langu  (tipus ir varstumus ) perziurejimas
matant namo fasada ir ishplanavima stiliumi koks kur kambarys

aka langas/balk durys 1000 (per platus)  x2300
trapecija palepeje cia jau rebusas
2? po 1000 stumdomos konstrukcijos?
durys is plastiko yra rebusas #2

!!! 3 stiklai yr OK ir ne 32 mm o maksimaliai pvz 48mm
remo profilis ir spalva pagal skoni( nuo apvalaus iki kampuoto)
stumdomos durys su "automatine" furnitura (lb palengvina uzdaryma
orlaides
furnitura su laipsiniu atvertimu
teisingas trapecijos matavimas va kazkaip itariu kad ji taisiklinga tik ant
popieriaus ;)
nu ir tt

--
Arturas