Tema: Re: Gyventojai galės įsigyti savavališkai užimtus valstybinės žemės sklypus
Autorius: Rimas_OK
Data: 2009-11-26 11:53:21
Bet atsiranda tokių, kurie pasistato milžiniškas tvoras kaip Azijoje.
Tad čia turėtų įsikišti valstybė, bet tada šunes puls loti, kad valstybė
"reguliuoja".

Beje galima pagirti, dar sovietmečiu Palangoje buvo įsakymas panaikinti
visas tvoras. Tai dabar galime pasidžiaugti, kad smagu vaikščioti po
miestelį, kur namus juosia gyvatvorės, matosi sutvarkyti darželiai,
sodai. Dabar įsivaizduokit pasivaikščiojimą Palangoje, tarp aklinų tvorų.