Tema: Re: Gyventojai galės įsigyti savavališkai užimtus valstybinės žemės sklypus
Autorius: Raulis
Data: 2009-11-25 14:16:23
Va, va. Viskas dabar aisku. Tiesiog negali susigyventi su tuo, kad izulumas
pasiteisins. Rekomenduoju atsipalaiduoti, pakilti virs saves ir pamastyti, o
kas is viso to pavydo? Zmogus vis viena nieko i ana pasauli nenusines.

Cia buvo nerimtai, o rimciau tai mane nervina va tokios dviprasmiskos
situacijos. Lyg tais negalima, bet faktiskai galima. Tokioje situacijoje ir
klesti izulieji.
Bent man aisku, kad tokiu budu "nusavintos" zemes valdziai susigrazinti
nepavyks, nes taip yra praktiskai visuose kaimuose. Visu tarybiniu laiku
gyvenvieciu tvoros uz sklypu ribu. Tad man daug logiskesnis ir
suprantamesnis valdzios sprendimas iteisinti pagal fakta.

Nemazai uzdirbu "rengdamas projektus" namukams, garaziukams ir kitiems
š-kams, kurie pastatyti prieš 20-30 metų ir savo laiku nebuvo priduoti.
Uzdirbu, nes "negalima, bet galima". Uzdirbu, nors suprantu, kad cia
netureciau uzdirbti. Uzdirbu, nes pavyduoliai valdzioje "jokiu budu
negalima, reikia griauti, nera projekto", taciau patys labai gerai supranta,
kad nieko jie nenugriaus. Zmones, bukime protingi!