Tema: Re: Gyventojai galės įsigyti savavališkai užimtus valstybinės žemės sklypus
Autorius: Raulis
Data: 2009-11-25 14:57:38
Tau gerai, o is manes chemikas prastas buvo, visi pirstai vietoje.

Mano supratimu, valdzia turi drausti tik tai tai, ka ji sugeba uztikrinti.
Jeigu nesugeba, vadinasi tegu nesiima. Tai saves apgaudinejimas ir zmoniu
erzinimas. Ten slypi korupcijos saknys. Tad iteisinimas pagal fakta to, kas
kitoks negali buti, manau teisingas dalykas.

Nebekalbu apie savo sklypeli, nes tikriausiai tingesiu popieriukus tvarkyti
(dar viena valdzios beda) ir po senovei naudosiuose nelegaliai valstybine
zeme.