Tema: Re: Gyventojai galės įsigyti savavališkai užimtus valstybinės žemės sklypus
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-11-25 13:53:49
Pas mane lygiai tokia pati situacija. Aš tvorą tvėriau pagal raudonas
linijas, samžiau matininkus. Mano kaimynai tvėrė pagal principą kaip kam
patinka, vienas užėmė 5m valdiškos žemės, kitas  8 metrus. Natūraliai
keliukas pasisuko į mano pusę. Kitam kaimynui pasirodė mažai "savo"
valdiškos žemės, tai jis užsitvėrė ir "mano" pusės valdiškos porą metrų. Tu
man pasakyk ar tai normalu? O dabar visą tai įteisinti? Ir ką mes gausime?
Ir aplamai kam mes mokame mokesčius, kam reikalinga valdžia?