Tema: Re: rekomenduokit knyga
Autorius: monaxas
Data: 2009-11-07 19:21:21
Nu tep tep, ne savikritika. Tiesiog tuo momentu reikėjo kažko 90 laipsnių priešingo nei O Benderis, ir pasitaikei tu su savo kosmopolitiškumu.
Nu nenorėjau tavi įžeist, tiesiog... pirma mintis šovus į galvą.
O kijosakio mokiniai nu kriziaus nukentėjo kur kas labiau - visos investicijos skirtos apsaugoti pinigą nuo nuvertėjimo padarė atvirkščiai. Tojest pinigo vertė per krizę pakilo, o turtas atpigo. To seniai nematėme ir nemokam tokiom sąlygom gyvent, bet esam priversti.