Tema: Re: rekomenduokit knyga
Autorius: cakalis
Data: 2009-11-07 17:50:22
lygtais ta credo turejo pajudinti siu dienu krize. Negi zmones nesuprato
dar, kad uz buta i vergija XXIa parsidave? Bet gal vaikams ir reikia tai
paaiskinti, juk niekas siais laikais nebelaukia pirmu ridikeliu ar pirmo
pomidoro.. ir braskes agurku skonio ziema valgo :(.
o del valkatavimo, tai net nezinau ar tai savikritika..., gal net priesingai
:)
cakalis
"monaxas" <ish_kur_mergaitei_tiek_drasos@tiek.valios.gelezhines> escribió en
el mensaje news:hd1ieq$kh4$1@trimpas.omnitel.net...