Tema: Re: Kindle3 (siek tiek naudingos info)
Autorius: Altazaras
Data: 2011-08-22 18:00:50
taip, as jau net beveik ir uzsisakes buvau ta Kindle DX, tik paskui kazkaip visgi logika neatlaike kainos ir nukancelinau...o taip reiktu eReaderio techninems knygoms su iliustracijomis skaityt ir tam netgi tas DX'as idealiai tiktu, bet readeris+deklas+siuntimas is usa+EU importo tax = virs 400 eur gaunasi europoje. Net Kindlo supportui rasiau ir klausiau ar tai neatrodo jiems perdaug uz paprasta black&white ereaderi (kainuojanti panasiai kaip full HD tv) ir GAL jie planuoja jais pradeti prekiati UK kaip kad sekmingai prekiauja Kindle 3? Atsakymas buvo tvirtas ir bekompromisi NE.

Bandziau ziuret ir Acerio Iconia Tab'a su Win7 - pratestavus parduotuvej issiaiskinau kad pdf knygas dar butu galima su juo skaityt palyginus normaliai, bet svoris... 1,5 kg laikyti rankoje ilgiau kaip 10-15min nebesinori ir jautiesi lyg laikytum rankose kokia statybine plyta + dar tas blizgantis ekranas...

Tai reziume kaip ir nera normalau readerio siais laikais, ir tenka grauzt popierines knygas, "progresas" ple nesikeikiant........