Tema: Re: Re: Kindle3 (?iek tiek naudingos info)
Autorius: Paparaciz
Data: 2011-07-29 00:20:37
gerb. BP ˛inuteje <j0rhr3$232$1@trimpas.omnitel.net> sumislijai:

>Jei skaitai angliškai ir mėgsti klasiką - pas amazona pilna forfree, tik
>reikia kad iš usa butum ;)
>Rusiškai aplamai ne problema...
>skurdžiasia LT - legalia pirkti nekyla ranka dėl neadekvačių kainų - IMHO.
>piratiškai - kažkiek yra linkomanojoj ir pn. bet davesti reikia jas iki
>proto, nes buna skanai paprasti dažniausia.

del davedimo ir pan.
keleta knygu pervariau su finereaderiu ir bandziau davest iki to kad ten atskiri skyriai naujame
puslapyje ir pan.
spjoviau... nes daugiau uzima laiko negu pats knygos skaitymas.
uztenka finereader+ spell check.

del free knygu ir pan.
jup, usa yra target'as. tik nusirodzius sia sali sekmingai imi tas nemokamas knygas (ir beje ne tik
klasikines), priesingu atveju ima pinigus.

beje, esu uzsisakes ir keleta zurnalu. tai jei ne usa tai tu zurnalu kaina ir 2$ daugiau ;)

--
Paparaciz
icq 129586559