Tema: Re: Kindle3 (šiek tiek naudingos info)
Autorius: Bronco
Data: 2011-07-17 20:24:58
On 2011-07-17 18:48, Toxis wrote:
> dekui labai!

prašom ;)

> persiskaichiau, pradejau ieshkot info apie iriveri (kindlo iki shiol
> nejamiau tik del uzhsispyrimo, kad jis neskaito epubu..

Jo, bet tai sutvarkoma suinstaliavus fbkindle. Net gaunasi privalumas
turint dvi skaitykles, jog gali vienu metu skaityti dvi knygas ir
greitai tarp jų junginėtis :)

  blyn, niekur
> nerandu kur ji (iriver story) galima butu nusipirkt... tada kaip last
> resort badandau amazona - vuola;). Tik pamislyjau, kad kolkas kelioniu
> kaipir nenusimato, reikia palaukt, gal paaishkes jo kokie bugai, ar
> prasiples biblioteka..

čia dar daug visko reik palaukt, net apžvalgų rimtų kol kas dar nėra.
Nėra ko norėt, tik nuo šiandien prekyboje jis.

>jei ne - tai gal bent kaina dar labiau nukris:)

Kaina ir taip jo yra labai gera, nes techniškai jis smagiau už Kindlą
atrodo. Krist gali tik vienu atveju, jei Amazonas įvertintų Guglo ataką
ir pultu konkuruoti nuleisdama Kindle kainą dar labiau. Bet net tai
negarantuotų iRiver Story HD kainos sumažėjimo. IMHO, bet problema ne
Story HD kainoje, o informacijos trūkume apie pačią naują skaityklę ir
ką iš jos bus galima "išspausti" ateityje. Man atrodo (spėju), jog
Amazonas į ataką atsakys ne kainų mažinimu, o išleisdamas kokį nors
Kindle 4 :) Pamatysim.