Tema: Re: Kindle3 (siek tiek naudingos info)
Autorius: Caponi
Data: 2011-08-22 17:22:19
Tai va tas ir yra.....
Plius dar beda, kad jei tie pdf'iniai zurnalai paveiksliukus turi tik kaip neesmines iliustracijas, tada per ji jau butu galima skaityt, bet jei visas zurnalas vos ne kaip vientisas paveiksliukas (ivairiu spalvu tekstas ant ivairiu spalvu fono), tada is principo su dabartiniais nespalvotais eBook readeriais onanizmas gaunasi...
As va paskutiniu metu irgi bandau rast palankiausia varianta zurnalams ne prie kompo skaityt praktiniu bandymu keliu :-), tai kol kas viskas eina link to, kad geriausias is pigiausiu sprendimu - kinietiska plansete su 8" (4:3) arba 10" (16:9) ekranu. 8" labiau tinkamas jei bus tik skaitoma, nes zurnalai ant 10" placiaekranio formato neuzpildo viso ploto, taigi gaunasi keli cm nereikalingo dydzio. 10" privalumai - tokiu aparatu pasiula yra gerokai didesne, automatiskai jie kiek pigesni ir labiau tinkami jei bus noras, pvz., koki filma vaikam kelionej duot paziuret :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi