Tema: Re: kur ant LT pirkti knygas?
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2010-07-15 22:38:39
Kriso uzh kiekviena knyga imdavo atskirai ir siusdavo atskirai, tai kai
kart1 bene penkias smulkes knygeles uzhsisakiau, tai rashiau atskira
laishka, kad siustu vienu siuntiniu - tai atsiunte vienu. shiaip tai faina
kontora,
Karta vienos knygos laukiau beveik pusmety. pasirodo kai uzhsisakiau ji dar
buvo neishleista :)
Kita karta uzhsisakiau anglishka knyga, tai atrashe, kad neturi dabar, bet
tipo, jei noriu, gali pasiulyti padeveta uzh puse kainos :) Tai paemiau su
dzhiaugsmu padeveta ;).
Rimtos anglishkos mokslines knygos man neyperkamos, bet pas juos gali gauti
rusishkus vertimus už penktadaly kainos :)

--
Su pagarba: pozherukas
---