Tema: Re: kur ant LT pirkti knygas?
Autorius: Maneki Neko
Data: 2010-05-07 20:11:52
On 5/6/10 10:20 PM, Kestas wrote:

> na, įdomumo dėlei pažiūrėjau ir aš (tik knygas, kurias pats esu pirkęs ir dabar ateina į galvą; pavadinimai nesvarbu, bet tai yra specializuoto vadovėlio arba mokslo populiarinimo žanro knygos). Kainos litais, konvertavimas pagal šiandienos kursą, kainos be atsiuntimo, jeigu kriso siūlo kelis identiškus variantus, imamas pigiausias:
>
> nr. 1.: kriso 93,11; amazon.co.uk 95,70; bookdepository.co.uk 104,17;
> nr. 2.: amazon 85.46; bookdepository 114,37; kriso 128,67
> nr. 3.: amazon 21,85; bookdepository 37,37; kriso 40,89
> nr. 4.: amazon 30,19; bookdepository 40,96; kriso 49,78
> [...]

Hey,

Nezinau kokias knygas ziurit, bet as kriso radau po 80-100LTL pigiau,
nei kad amazon'e be atsiuntimo. Aisku, cia tokios knygos, kuriu kaina
naturaliai >200LTL. Dar gerai yra tai, kad kriso nereikia iskarto
moketi, pirma jie gauna, o po to sumoki pinigus, tuo tarpu kai amazone
perki, turi iskarto sumoketi ir nezinai dar kaip gausi ir pan. Aisku,
dazniausiai problemu nebuna, bet vistiek ramiau, kai perki >1000 LTL.