Tema: Re: kur ant LT pirkti knygas?
Autorius: Kestas
Data: 2010-05-13 11:57:43
> Neklaidiname. Amazon'e pinigai yra nuskaitomi ir tu nezinai ar gausi
> preke(susprogs sunkvezimis vezantis, etc...). Aisku, cia isvedziojimai,
> bet tiesiog taip yra.

pala, pala, tai ir Kriso gali atvezti preke, paimti pinigus, o tada is uz kampo iseina trys vyrukai, atima preke ir isvaziuoja. isvedziojimai, bet taip yra ;)
kalbant rimtai, kriso, anot ju paciu puslapio, pinigus nuskaito tuomet, kai jie gauna knyga, o ne kai ja gauna pirkejas. negaliu garantuoti, bet argi amazon daro ne taip pat? tik reikalas tas, kad dazniausiai knyga jie jau turi.
Bet svarbiausia tai, jog jeigu is amazon negausi prekes, prisijungsi prie interneto ir uzpildes elementaru pranesima paprasysi grazinti pinigus arba atsiusti nauja preke. tai bus ispildyta neuzduodant jokiu klausimu ir nekvestionuojant tavo skundo pagristumo. galima butu pakalbeti ir apie grazinimo politika (jeigu knyga tiesiog nepatiko), bet cia sunkiau, nes kriso.lt sioje vietoje parasyta tik kazkas labai migloto, tad ir ltyginti sudetinga.

> Kriso, kai gauni preke i rankas tada ir pinigus
> sumoki. Skirtumas yra? Taip.

jeigu pasirenki atitinkama mokejimo buda. pats, tarkim, nemegstu moketi i rankas, visada moku internetu, todel man cia jokio skirtumo nera. be to, kriso puslapyje nurodyti tik du mokejimo budai - kreditine ir pavedimu. jeigu galimybes atsiskaityti gaunant preke nera, tai isviso nera ir jokio skirtumo nuo amazon. taip kad ir vel klaidinate.

> Ir kita vertus, as pirkdamas per Kriso
> sutaupiau >350 LTL pirkdamas uz 1100 LTL. Skirtumas yra? Taip.

na o as suradau septynias is pirmu pasitaikiusiu knygu po ranka ir tik viena kriso buvo nezymiai pigesne, o kitos cia buvo brangesnes kartais net dvigubai. septynios kainos dar tikrai ne tendencija, aisku, bet tuo norejau parodyti ne kad knygas reikia pirkti amazone (ar <irasykite kita pavadinima>), o tai, jog reikia ziureti visus variantus ir rinktis geriausia.