Tema: Re: kur ant LT pirkti knygas?
Autorius: Vitas
Data: 2010-05-07 11:40:54
Labai įdomi analizė. Tikiuos čia buvo lyginamos SU atsiuntimo kainos? Nes
pvz kriso atsiuntimas 5 Lt, o kaip ir pats rašėte iš amazon gali ir 32 lt
kainuoji, jei viena knygą perkam...

Aš tai pažiūrėjau kelias knygas (techninė ir mokslo populiarinimo) kurias
pirkau iš amazon ir kitų parduotuvių, tai kriso buvo pigiau truputi.. Na bet
aišku, vadinasi visgi kiekvienu atveju reikia žiūrėti atskirai...