ta prasme start-stopui reikalingi tokie galingi akumai? "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message news:kvgice$e9f$1@trimpas.omnitel.net... > siandien lemonoj netycia nugirdau kaip ciuvas ieskojo akumo pakrovejo 120 ah akumui. pardavejas pasimetes visu kolegu aplinkui klausinejo kaip cia ir kas. nu atseit pas ji start-stop stovi ir toks akumas. matmenys tipi irgi afigieni.gali taip but? > ps. koks bolidas neminejo > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:kvg9up$8qp$1@trimpas.omnitel.net... >> nu keturcilindriui gaidžiui tai pats tas :) >> >> >> On 2013.08.26 21:53, kastisv wrote: >>> ar ne per "kudas" akumas dyzeliui? mano benze stovi 84 ah ir 800 A akumas.... >>> >>> "wiedras" <a@a.lt> wrote in message news:kvflc6$ofs$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Akumas dabar Exide Premium, 77Ah, 760A. >>>> Prieš tai buvo Baner panašus. Nuvažiavus pas akumų pardavėją, pajungė >>>> apkrovą, išvada - srovę atiduoda, reikia pakrauti. >>>> Nors dieną prieš pakrautas buvo, su sakyčiau normaliu pakrovėju. >>>> >>>> Kadangi nuo kitos mašinos su laidais užsiveda, tai variantas, kad kažkokiu >>>> būdu kai šalčiai, jo arba nedakrauna, arba iškrauna. >>>> Bet kur ir kas, nieks nežino... :) >>>> >>>> "Uu" <moo@bla.com> wrote in message news:kvf6i5$7bu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Gera žinia, kad krovimo įtampos nieko blogo apie generatorių nesako. Na, >>>>> viską sujungus aišku geriau būtų pamatyti 13.8V, bet tokie idealai >>>>> nedažnai pasitaiko. Norint tobulybės, reikėtų pasimatuot įtampą ant >>>>> generatoriaus +, ir jei ten įtampa nekritusi, tuomet susirasti laidus ir >>>>> sujungimus, kuriuose įtampa nukrenta. >>>>> >>>>> Bloga žinia - laboratorinis darbas negarantuoja, kad žiemą nebus problemų. >>>>> Juk akumo startinės srovės neįvertinai. Todėl šalčiams atėjus akumas nors >>>>> ir bus pilnai pakrautas (rodys 12.67V), bet gali nepajėgti pasukti. Na >>>>> panašiai, kaip kad įdėtum naują, bet per mažos startinės srovės akumą - >>>>> viskas tvarkinga, bet nesikuria... >>>>> >>>>> Nori būti tikras dėl akumo - tikrink su didele apkrova. Akumų pardavėjai >>>>> dažnai turi tokias dideles varžas, su kuriom galima pamatuot, ar akumas >>>>> pajėgus duoti pvz. 400 A ir kiek laiko. >>>>> >>>>> >>>>> On 08/26/2013 10:30 AM, wiedras wrote: >>>>>> Savaitgalį atliktas laboratorinis su testeriu (kokiu tais Mastech su >>>>>> TrueRMS) ir B6 2.0TDI. >>>>>> Iškrovimo srovė (esant įjungtai signalizacijai) - 21 - 23mA, pakabinta >>>>>> buvo kelias valandas. Šitoj vietoj kaip ir OK manau. >>>>>> Krovimo įtampa laisvom apsukom, įjungtos trumpos šviesos - 14,32 V - >>>>>> kaip ir gerai ? >>>>>> Krovimo įtampa ~1500 apsukų, įjungta ką radau (trumpos šviesos, >>>>>> priešrūkiniai, radija, ventiliatorius max., galinio lango, veidrodėlių >>>>>> šildymas) - 13,51 V OK ar nelabai ? >>>>>> >>>>>> O laboratorinio priežastis - praeitą žiemą kai buvo šalta šalta ~-20 ir >>>>>> mažiau, problemos su užkūrimu, tarsi būtų iškrautas akumuliatorius - >>>>>> nesuka. Parnešus ir pakrovus akumuliatorų, ar su laidais nuo kitos >>>>>> mašinos užsiveda be problemų. Nors akumuliatorius dar apynaujis buvo, >>>>>> nupirktas naujas Exide - situacija ta pati. Žiemą trumpai su testeriu >>>>>> pamatuota buvo, skaičiukai panašūs. >>>>>> >>>>>> Galimos bėdos: >>>>>> 1. Pradeda kas nors iškrauti akumą po kažkiek laiko ? - testavau kelias >>>>>> valandas, nieks nesikeitė... >>>>>> 2. Pradeda iškrauti po kažkiek laiko, kai būna šalta ? - ar gali būti >>>>>> taip teoriškai ? >>>>>> 3. Per trumpai važiuoju, kad pasikrautu ? - buvo, kad iš vakaro >>>>>> nuvažiavus 100 km, ryte neužkūriau... >>>>>> 4. Starterio problemos ? - perrinktas Dago, turi būti gerai. Nieks >>>>>> nepasikeitė po perrinkimo ir prieš. >>>>>> 5.. ? >>>>>> >>>>>> >>>>>> ką dar galima patikrint?.. ar tiesiog vėl laukti šalčių, o neužkūrus >>>>>> vežt pas atstovą, tegu tikrina... >>>>> >>>> >>> >>