Tema: Re: B6 akumo krovimas / iðkrovimas
Autorius: kastisv
Data: 2013-08-27 00:48:38
ta prasme start-stopui reikalingi tokie galingi akumai?

"kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message news:kvgice$e9f$1@trimpas.omnitel.net...
> siandien lemonoj netycia nugirdau kaip ciuvas ieskojo akumo pakrovejo 120 ah akumui. pardavejas pasimetes visu kolegu aplinkui klausinejo kaip cia ir kas. nu atseit pas ji start-stop stovi ir toks akumas. matmenys tipi irgi afigieni.gali taip but?
> ps. koks bolidas neminejo
> 
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:kvg9up$8qp$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu keturcilindriui gaidžiui tai pats tas :)
>> 
>> 
>> On 2013.08.26 21:53, kastisv wrote:
>>> ar ne per "kudas" akumas dyzeliui? mano benze stovi 84 ah ir 800 A akumas....
>>>
>>> "wiedras" <a@a.lt> wrote in message news:kvflc6$ofs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Akumas dabar Exide Premium, 77Ah, 760A.
>>>> Prieš tai buvo Baner panašus. Nuvažiavus pas akumų pardavėją, pajungė
>>>> apkrovą, išvada - srovę atiduoda, reikia pakrauti.
>>>> Nors dieną prieš pakrautas buvo, su sakyčiau normaliu pakrovėju.
>>>>
>>>> Kadangi nuo kitos mašinos su laidais užsiveda, tai variantas, kad kažkokiu
>>>> būdu kai šalčiai, jo arba nedakrauna, arba iškrauna.
>>>> Bet kur ir kas, nieks nežino... :)
>>>>
>>>> "Uu" <moo@bla.com> wrote in message news:kvf6i5$7bu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Gera žinia, kad krovimo įtampos nieko blogo apie generatorių nesako. Na,
>>>>> viską sujungus aišku geriau būtų pamatyti 13.8V, bet tokie idealai
>>>>> nedažnai pasitaiko. Norint tobulybės, reikėtų pasimatuot įtampą ant
>>>>> generatoriaus +, ir jei ten įtampa nekritusi, tuomet susirasti laidus ir
>>>>> sujungimus, kuriuose įtampa nukrenta.
>>>>>
>>>>> Bloga žinia - laboratorinis darbas negarantuoja, kad žiemą nebus problemų.
>>>>> Juk akumo startinės srovės neįvertinai. Todėl šalčiams atėjus akumas nors
>>>>> ir bus pilnai pakrautas (rodys 12.67V), bet gali nepajėgti pasukti. Na
>>>>> panašiai, kaip kad įdėtum naują, bet per mažos startinės srovės akumą -
>>>>> viskas tvarkinga, bet nesikuria...
>>>>>
>>>>> Nori būti tikras dėl akumo - tikrink su didele apkrova. Akumų pardavėjai
>>>>> dažnai turi tokias dideles varžas, su kuriom galima pamatuot, ar akumas
>>>>> pajėgus duoti pvz. 400 A ir kiek laiko.
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 08/26/2013 10:30 AM, wiedras wrote:
>>>>>> Savaitgalį atliktas laboratorinis su testeriu (kokiu tais Mastech su
>>>>>> TrueRMS) ir B6 2.0TDI.
>>>>>> Iškrovimo srovė (esant įjungtai signalizacijai) - 21 - 23mA, pakabinta
>>>>>> buvo kelias valandas. Šitoj vietoj kaip ir OK manau.
>>>>>> Krovimo įtampa laisvom apsukom, įjungtos trumpos šviesos - 14,32 V -
>>>>>> kaip ir gerai ?
>>>>>> Krovimo įtampa ~1500 apsukų, įjungta ką radau (trumpos šviesos,
>>>>>> priešrūkiniai, radija, ventiliatorius max., galinio lango, veidrodėlių
>>>>>> šildymas) - 13,51 V OK ar nelabai ?
>>>>>>
>>>>>> O laboratorinio priežastis - praeitą žiemą kai buvo šalta šalta ~-20 ir
>>>>>> mažiau, problemos su užkūrimu, tarsi būtų iškrautas akumuliatorius -
>>>>>> nesuka. Parnešus ir pakrovus akumuliatorų, ar su laidais nuo kitos
>>>>>> mašinos užsiveda be problemų. Nors akumuliatorius dar apynaujis buvo,
>>>>>> nupirktas naujas Exide - situacija ta pati. Žiemą trumpai su testeriu
>>>>>> pamatuota buvo, skaičiukai panašūs.
>>>>>>
>>>>>> Galimos bėdos:
>>>>>> 1. Pradeda kas nors iškrauti akumą po kažkiek laiko ? - testavau kelias
>>>>>> valandas, nieks nesikeitė...
>>>>>> 2. Pradeda iškrauti po kažkiek laiko, kai būna šalta ? - ar gali būti
>>>>>> taip teoriškai ?
>>>>>> 3. Per trumpai važiuoju, kad pasikrautu ? - buvo, kad iš vakaro
>>>>>> nuvažiavus 100 km, ryte neužkūriau...
>>>>>> 4. Starterio problemos ? - perrinktas Dago, turi būti gerai. Nieks
>>>>>> nepasikeitė po perrinkimo ir prieš.
>>>>>> 5.. ?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> ką dar galima patikrint?.. ar tiesiog vėl laukti šalčių, o neužkūrus
>>>>>> vežt pas atstovą, tegu tikrina...
>>>>>
>>>>
>>>
>>