siandien lemonoj netycia nugirdau kaip ciuvas ieskojo akumo pakrovejo 120 ah akumui. pardavejas pasimetes visu kolegu aplinkui klausinejo kaip cia ir kas. nu atseit pas ji start-stop stovi ir toks akumas. matmenys tipi irgi afigieni.gali taip but? ps. koks bolidas neminejo "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:kvg9up$8qp$1@trimpas.omnitel.net... > nu keturcilindriui gaidžiui tai pats tas :) > > > On 2013.08.26 21:53, kastisv wrote: >> ar ne per "kudas" akumas dyzeliui? mano benze stovi 84 ah ir 800 A akumas.... >> >> "wiedras" <a@a.lt> wrote in message news:kvflc6$ofs$1@trimpas.omnitel.net... >>> Akumas dabar Exide Premium, 77Ah, 760A. >>> Prieš tai buvo Baner panašus. Nuvažiavus pas akumų pardavėją, pajungė >>> apkrovą, išvada - srovę atiduoda, reikia pakrauti. >>> Nors dieną prieš pakrautas buvo, su sakyčiau normaliu pakrovėju. >>> >>> Kadangi nuo kitos mašinos su laidais užsiveda, tai variantas, kad kažkokiu >>> būdu kai šalčiai, jo arba nedakrauna, arba iškrauna. >>> Bet kur ir kas, nieks nežino... :) >>> >>> "Uu" <moo@bla.com> wrote in message news:kvf6i5$7bu$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Gera žinia, kad krovimo įtampos nieko blogo apie generatorių nesako. Na, >>>> viską sujungus aišku geriau būtų pamatyti 13.8V, bet tokie idealai >>>> nedažnai pasitaiko. Norint tobulybės, reikėtų pasimatuot įtampą ant >>>> generatoriaus +, ir jei ten įtampa nekritusi, tuomet susirasti laidus ir >>>> sujungimus, kuriuose įtampa nukrenta. >>>> >>>> Bloga žinia - laboratorinis darbas negarantuoja, kad žiemą nebus problemų. >>>> Juk akumo startinės srovės neįvertinai. Todėl šalčiams atėjus akumas nors >>>> ir bus pilnai pakrautas (rodys 12.67V), bet gali nepajėgti pasukti. Na >>>> panašiai, kaip kad įdėtum naują, bet per mažos startinės srovės akumą - >>>> viskas tvarkinga, bet nesikuria... >>>> >>>> Nori būti tikras dėl akumo - tikrink su didele apkrova. Akumų pardavėjai >>>> dažnai turi tokias dideles varžas, su kuriom galima pamatuot, ar akumas >>>> pajėgus duoti pvz. 400 A ir kiek laiko. >>>> >>>> >>>> On 08/26/2013 10:30 AM, wiedras wrote: >>>>> Savaitgalį atliktas laboratorinis su testeriu (kokiu tais Mastech su >>>>> TrueRMS) ir B6 2.0TDI. >>>>> Iškrovimo srovė (esant įjungtai signalizacijai) - 21 - 23mA, pakabinta >>>>> buvo kelias valandas. Šitoj vietoj kaip ir OK manau. >>>>> Krovimo įtampa laisvom apsukom, įjungtos trumpos šviesos - 14,32 V - >>>>> kaip ir gerai ? >>>>> Krovimo įtampa ~1500 apsukų, įjungta ką radau (trumpos šviesos, >>>>> priešrūkiniai, radija, ventiliatorius max., galinio lango, veidrodėlių >>>>> šildymas) - 13,51 V OK ar nelabai ? >>>>> >>>>> O laboratorinio priežastis - praeitą žiemą kai buvo šalta šalta ~-20 ir >>>>> mažiau, problemos su užkūrimu, tarsi būtų iškrautas akumuliatorius - >>>>> nesuka. Parnešus ir pakrovus akumuliatorų, ar su laidais nuo kitos >>>>> mašinos užsiveda be problemų. Nors akumuliatorius dar apynaujis buvo, >>>>> nupirktas naujas Exide - situacija ta pati. Žiemą trumpai su testeriu >>>>> pamatuota buvo, skaičiukai panašūs. >>>>> >>>>> Galimos bėdos: >>>>> 1. Pradeda kas nors iškrauti akumą po kažkiek laiko ? - testavau kelias >>>>> valandas, nieks nesikeitė... >>>>> 2. Pradeda iškrauti po kažkiek laiko, kai būna šalta ? - ar gali būti >>>>> taip teoriškai ? >>>>> 3. Per trumpai važiuoju, kad pasikrautu ? - buvo, kad iš vakaro >>>>> nuvažiavus 100 km, ryte neužkūriau... >>>>> 4. Starterio problemos ? - perrinktas Dago, turi būti gerai. Nieks >>>>> nepasikeitė po perrinkimo ir prieš. >>>>> 5.. ? >>>>> >>>>> >>>>> ką dar galima patikrint?.. ar tiesiog vėl laukti šalčių, o neužkūrus >>>>> vežt pas atstovą, tegu tikrina... >>>> >>> >> >