Tema: Re: B6 akumo krovimas / iðkrovimas
Autorius: kastisv
Data: 2013-08-27 00:46:54
siandien lemonoj netycia nugirdau kaip ciuvas ieskojo akumo pakrovejo 120 ah akumui. pardavejas pasimetes visu kolegu aplinkui klausinejo kaip cia ir kas. nu atseit pas ji start-stop stovi ir toks akumas. matmenys tipi irgi afigieni.gali taip but?
ps. koks bolidas neminejo

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:kvg9up$8qp$1@trimpas.omnitel.net...
> nu keturcilindriui gaidžiui tai pats tas :)
> 
> 
> On 2013.08.26 21:53, kastisv wrote:
>> ar ne per "kudas" akumas dyzeliui? mano benze stovi 84 ah ir 800 A akumas....
>>
>> "wiedras" <a@a.lt> wrote in message news:kvflc6$ofs$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Akumas dabar Exide Premium, 77Ah, 760A.
>>> Prieš tai buvo Baner panašus. Nuvažiavus pas akumų pardavėją, pajungė
>>> apkrovą, išvada - srovę atiduoda, reikia pakrauti.
>>> Nors dieną prieš pakrautas buvo, su sakyčiau normaliu pakrovėju.
>>>
>>> Kadangi nuo kitos mašinos su laidais užsiveda, tai variantas, kad kažkokiu
>>> būdu kai šalčiai, jo arba nedakrauna, arba iškrauna.
>>> Bet kur ir kas, nieks nežino... :)
>>>
>>> "Uu" <moo@bla.com> wrote in message news:kvf6i5$7bu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Gera žinia, kad krovimo įtampos nieko blogo apie generatorių nesako. Na,
>>>> viską sujungus aišku geriau būtų pamatyti 13.8V, bet tokie idealai
>>>> nedažnai pasitaiko. Norint tobulybės, reikėtų pasimatuot įtampą ant
>>>> generatoriaus +, ir jei ten įtampa nekritusi, tuomet susirasti laidus ir
>>>> sujungimus, kuriuose įtampa nukrenta.
>>>>
>>>> Bloga žinia - laboratorinis darbas negarantuoja, kad žiemą nebus problemų.
>>>> Juk akumo startinės srovės neįvertinai. Todėl šalčiams atėjus akumas nors
>>>> ir bus pilnai pakrautas (rodys 12.67V), bet gali nepajėgti pasukti. Na
>>>> panašiai, kaip kad įdėtum naują, bet per mažos startinės srovės akumą -
>>>> viskas tvarkinga, bet nesikuria...
>>>>
>>>> Nori būti tikras dėl akumo - tikrink su didele apkrova. Akumų pardavėjai
>>>> dažnai turi tokias dideles varžas, su kuriom galima pamatuot, ar akumas
>>>> pajėgus duoti pvz. 400 A ir kiek laiko.
>>>>
>>>>
>>>> On 08/26/2013 10:30 AM, wiedras wrote:
>>>>> Savaitgalį atliktas laboratorinis su testeriu (kokiu tais Mastech su
>>>>> TrueRMS) ir B6 2.0TDI.
>>>>> Iškrovimo srovė (esant įjungtai signalizacijai) - 21 - 23mA, pakabinta
>>>>> buvo kelias valandas. Šitoj vietoj kaip ir OK manau.
>>>>> Krovimo įtampa laisvom apsukom, įjungtos trumpos šviesos - 14,32 V -
>>>>> kaip ir gerai ?
>>>>> Krovimo įtampa ~1500 apsukų, įjungta ką radau (trumpos šviesos,
>>>>> priešrūkiniai, radija, ventiliatorius max., galinio lango, veidrodėlių
>>>>> šildymas) - 13,51 V OK ar nelabai ?
>>>>>
>>>>> O laboratorinio priežastis - praeitą žiemą kai buvo šalta šalta ~-20 ir
>>>>> mažiau, problemos su užkūrimu, tarsi būtų iškrautas akumuliatorius -
>>>>> nesuka. Parnešus ir pakrovus akumuliatorų, ar su laidais nuo kitos
>>>>> mašinos užsiveda be problemų. Nors akumuliatorius dar apynaujis buvo,
>>>>> nupirktas naujas Exide - situacija ta pati. Žiemą trumpai su testeriu
>>>>> pamatuota buvo, skaičiukai panašūs.
>>>>>
>>>>> Galimos bėdos:
>>>>> 1. Pradeda kas nors iškrauti akumą po kažkiek laiko ? - testavau kelias
>>>>> valandas, nieks nesikeitė...
>>>>> 2. Pradeda iškrauti po kažkiek laiko, kai būna šalta ? - ar gali būti
>>>>> taip teoriškai ?
>>>>> 3. Per trumpai važiuoju, kad pasikrautu ? - buvo, kad iš vakaro
>>>>> nuvažiavus 100 km, ryte neužkūriau...
>>>>> 4. Starterio problemos ? - perrinktas Dago, turi būti gerai. Nieks
>>>>> nepasikeitė po perrinkimo ir prieš.
>>>>> 5.. ?
>>>>>
>>>>>
>>>>> ką dar galima patikrint?.. ar tiesiog vėl laukti šalčių, o neužkūrus
>>>>> vežt pas atstovą, tegu tikrina...
>>>>
>>>
>>
>