Man tas 13,5 v ant apsuku nelabai patinka. Kiek itampos duoda prie kokiu 3000 rpm su visa apkrova? Turetu but 14 su biskiu V. Itariu sepetelius ar krovimo tablete blogai veikiancia.Ar kitas generatorio dalis. "wiedras" <a@a.lt> wrote in message news:kvf08a$r3$1@trimpas.omnitel.net... > Savaitgalį atliktas laboratorinis su testeriu (kokiu tais Mastech su > TrueRMS) ir B6 2.0TDI. > Iškrovimo srovė (esant įjungtai signalizacijai) - 21 - 23mA, pakabinta > buvo kelias valandas. Šitoj vietoj kaip ir OK manau. > Krovimo įtampa laisvom apsukom, įjungtos trumpos šviesos - 14,32 V - kaip > ir gerai ? > Krovimo įtampa ~1500 apsukų, įjungta ką radau (trumpos šviesos, > priešrūkiniai, radija, ventiliatorius max., galinio lango, veidrodėlių > šildymas) - 13,51 V OK ar nelabai ? > > O laboratorinio priežastis - praeitą žiemą kai buvo šalta šalta ~-20 ir > mažiau, problemos su užkūrimu, tarsi būtų iškrautas akumuliatorius - > nesuka. Parnešus ir pakrovus akumuliatorų, ar su laidais nuo kitos mašinos > užsiveda be problemų. Nors akumuliatorius dar apynaujis buvo, nupirktas > naujas Exide - situacija ta pati. Žiemą trumpai su testeriu pamatuota > buvo, skaičiukai panašūs. > > Galimos bėdos: > 1. Pradeda kas nors iškrauti akumą po kažkiek laiko ? - testavau kelias > valandas, nieks nesikeitė... > 2. Pradeda iškrauti po kažkiek laiko, kai būna šalta ? - ar gali būti taip > teoriškai ? > 3. Per trumpai važiuoju, kad pasikrautu ? - buvo, kad iš vakaro nuvažiavus > 100 km, ryte neužkūriau... > 4. Starterio problemos ? - perrinktas Dago, turi būti gerai. Nieks > nepasikeitė po perrinkimo ir prieš. > 5.. ? > > > ką dar galima patikrint?.. ar tiesiog vėl laukti šalčių, o neužkūrus vežt > pas atstovą, tegu tikrina...