Tema: Re: Ieskau rekuperatoriaus
Autorius: Andrius
Data: 2017-05-10 14:59:55
Manau, minimum x1 turi būti, nes jei norėsi stipriau pravėdint, tai
trūks. pats susidūriau su ta pačia problema, A klasė, rekupas x1, tai
pirmo greičio išvis nenaudoju, kai nieko nebūna namie, tada 2as, kai
esam 3as, o jei sveciu yra, tada 4as bet jauciasi, kad jo mazokai,
norisi geresnes cirkuliacijos.