Tema: Re: Ieskau rekuperatoriaus
Autorius: xc
Data: 2017-05-09 14:04:35
Negirdėjau, kad būtų reikalavimas x2 oro apykaitai. Gal čia nebent
kokioms pramoninėms, viešoms ar 'smardžioms' patalpos galioja.

Gyvenamoms patalpoms maks eina x1 apykaita, bet ir tai yra žiaurus
overkill'as (mano nuomone). Aš savo namui skaičiuojuos dar mažesnes,
kažkur apie 0,5-0,6 apykaitos. Bet oras paduodamas gyvenamuose
kambariuose, ištraukiamas 'nešvariuose' - virtuvėj, vonioje,
sandėliukuose ir pan.