Tema: Re: Ieskau rekuperatoriaus
Autorius: Audrius
Data: 2017-05-09 13:45:06
Pala....... o tai pavyzdžiui šitas ne toks pats? Ar čia kažkur gudraujama?
Nors rašo "Priešpriešinių srautų plokštelinis", "Iki -15oC lauko temperatūros nereikalingas papildomas oro pašildymas"
Ar galima juo pasitikėti? yra ir 1300 m3/h našumo.
Bet kažkodėl rašo jog "Tinka patalpoms iki 550 m²" , nors aš manau kad patalpas reikia matuoti kūbais, o ne kvadratiniais metrais.