Tema: Re: Ieskau rekuperatoriaus
Autorius: poseidonas
Data: 2017-05-09 14:51:09
Absurdas taupyt siluma rekuperatorium, bet moket uz elektra, kad sildyt ta
rekuperatoriu :)
Turi but kazkokia sistema, kad kazkiek laiko, priklausomai nuo temperaturos.
prasukt silta patalpos ora ir taip apsisaugot nuo uzsalimo.

"rycius"  parašė naujienų news:oes5ot$m9m$1@trimpas.omnitel.net...

Manau gali rasti kazka i kainu kategorija, pvz:
http://www.vedinu.lt/rekuperatorius/plokstelinis/Rekuperatorius-Vents-
VUT-800-H-EC
http://www.vedinu.lt/rekuperatorius/plokstelinis/Rekuperatorius-Vents-
VUT-900-EH-EC-ECO-1

Del uzsalimo tai reik imti toki kuris turi elektrini tena.
Del oro kiekio, tai mano nuomone reik imti 2x galingesni jei norisi
tylos, nes varikliu keliamas triuksmas ijungus pilnu pajegumu yra tikrai
nemazas, ofisinese patalpose paleisti didesniu nei 50% greiciu nelabai
norisi...

On Mon, 08 May 2017 19:23:17 +0300, Audrius wrote:

> Sveiki,
>
> Kaip išsirinkti optimalų rekuperatorių?
> Rengiuosi dirbtuves, kurių plotas 100m2, vadinasi tūris 350m3 oro ir
> rūsys su 250 kūbų oro, šioms patalpoms jau isigyjau 4 komplektus
> Oras-oras
> http://kondicionieriu-meistras.lt/cooper-and-hunter-kondicionieriai/ch-
s24ftxla
> Tačiau su rekuperatorium niekaip neišsiaiškinu koks būtu optimaliausias.
> Kiek suprantu, reikėtu jog oras keistusi bent du kartus per valandą, o
> gal užtenka vieno?
> [...]

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.