Tema: Re: kelioniu organizatoriai
Autorius: Audrius
Data: 2016-06-27 21:26:01
Labai tiksliai. Maniskiai (19 ir 16), paklausti, ka prisimena is kelioniu,
kuomet jiems buvo 4-7 /7-10m, atsimena tik skanestus, vandens pramogas,
epizodines "kinder disco" nuotrupas ir lektuvu stiuardesiu aptarnavima.
Visos isvykos, zooparkai, architektura, muziejai, plakiojimai, nardymai,
gamtovaizdziai - liko "kazkur ten, anapus..."