Tema: Re: REQ: kelioniu organizatoriai
Autorius: qwerty
Data: 2016-05-19 14:58:55
O kaip koreliuoja plastmasiniai hamburgeriai ir "noriu sysiu" su tuo kaip
organizuojies kelione?

Esu 1 kart vaziaves su organizatoriais, o paskui tik savarankiskai. Man taip
priimtiniau vien del to, kad nereikia maltis kartu su visu tabunu turistu, o
gali planuotis pagal save. Ypac europoj is vis yzi. Atskrendi, pasiimi is
anksto rezervuota auto, vaziuoji i is anksto rezervuota viesbuti ir keli
bokala ar taure uz atostogu pradzia. Kitas dienas pagal situacija - drybsai
prie juros / baseino, vaziuoji i lankytinas vietas ir pan. Pilna laisve.

Kaina ne butinai bus geresne vaziuojant savarankiskai. Ne cia deliociau
akcentus.